Topic

Home 1 Forums Infinite Alchemy راهنمای خرید انگشتر تک نگین نقره زنانه با.

Tagged: 

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • #19828
    maynardkersey9
    Participant

    تنوع محصولات در کنار کیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به رقبا ، سبب شده است تا اکثریت مشتریان عزیز از خرید خود از این فروشگاه راضی و خشنود باشند.

    خرید اینترنتی انگشتر زنانه از سیلور110
    چند مزیت خرید اینترنتی انگشتر نقره زنانه شامل مواردی می‌شود که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:
    • با صرف زمان بسیار کمتری در دنیای وب، قادر خواهید بود طرح‌های متفاوتی از انگشترهای دخترانه و زنانه مانند طرح جواهر، بدلیجات، بند انگشتی، ساده و … ما در سیلور110 و صفحه خرید اینترنتی انگشتر نقره زنانه تلاش کرده‌ایم علاوه بر موارد بالا نظرات کاربران را گردآوری کرده و امتیاز هر محصول و فروشنده را نیز مشخص کنیم تا شما بتوانید با اطمینان بیشتر، انتخاب خود را انجام دهید را مشاهده، قیمت‌های متفاوت را مقایسه کنید و در نهایت اقدام به بهترین خرید کنید.
    • همچنین در فروشگاه اینترنتی سیلور110 تصاویر بسیار دقیقی از محصولات گرفته می‌شود و جزئیات کامل انگشترها قرار گرفته تا کاربر با اطمینان بیشتر، کالای مورد نظر را انتخاب کند.

    معروف‌ترین نوع عقیق در این زمینه عقیق یمنی است.
    انگشتر نقره ست ازدواج: حلقه‌هایی که با این جنس برای ازدواج انتخاب می‌شوند، حالت ست دارند و برای عروس و داماد به یک شکل هستند. این روزها عقیق‌های مختلفی در بازار وجود دارند که با توجه به کیفیت و نوع دارای خواص متعددی هم دانسته می‌شوند. رکاب انگشتر عقیق از جنس نقره است و سنگ روی آن از جنس عقیق است. اعدادی مانند 925، 900 و 800 معولا بر روی این نوع از زیور آلات دیده می‌شوند. به عنوان مثال عدد 925 در یک انگشتر ساخت نقره، به این معنا است که 92 و نیم درصد این محصول از جنس نقره است. برای مثال بسیاری از روحانیون علاقه زیادی به استفاده از انگشتر عقیق با رکاب نقره یا انواع دست ساز آن دارند.
    جنس و رنگ انگشتر نقره زنانه
    جنس نقره هم مانند طلا با عیار و کیفیت‌های مختلفی طراحی و ساخته می‌شود. این فلز سفید رنگ و براق است و در میان دیگر فلزات گرمای بیشتری را به خود جذب می‌کند. البته باید دقت داشته باشید که برخی از انواع انگشتر نقره دارای روکش طلا هستند که این موجب گران‌تر شدن قیمت آنها در هنگام خرید می‌شود.
    همانطور که می‌دانیم نقره فلزی سفید و چکش خور است که از معدن هم به دست می‌آید. این که در انتخاب انگشتر نقره چه رنگی از آن را انتخاب می‌کنید کاملا با توجه به سلیقه شما تعیین می‌شود. انواع انگشتر نقره زنانه
    انگشتر نقره زنانه دارای انواع مختلفی است که با توجه به این ویژگی‌ها شما می‌توانید انگشتر نقره زنانه ارزان قیمت یا انگشتر نقره زنانه لاکچری و گران قیمت خریداری کنید.
    انگشتر نقره زنانه عقیق: این نوع از انگشتر تک نگین ارزانها در میان خانم‌ها طرفداران زیادی دارد. عیار جهانی یک محصول نقره معمولا بر رو یا پشت آن حک شده است. همچنین انواع انگشتر نقره زنانه فیروزه، عقیق و … شما می‌توانید انگشتر نقره مجلسی را با دیگر طرح‌ها و مدل‌های گردنبند و دستبند طلا زنانه یا نقره مجلسی نگین دار یا تک نگین ست کنید تا استایل شیک‌تری داشته باشید. قیمت انگشتر نقره تک نگین زنانه که در این نوع بیشتر به چشم می‌خورد با توجه به اندازه نگین آن تعیین می‌شود.
    انگشتر نمادین و سمبلیک: این نوع از انگشترها بیشتر حالت سمبل دارند و گروه یا عده خاصی از آنها استفاده می‌کنند. می‌توانند در ترکیب رنگ با نقره قرار گرفته و نتیجه زیبایی را به وجود آورند. امروزه انواع رنگ‌های طلایی، رز گلد، سفید هم در میان انگشترهای نقره وجود دارد.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.